Jak i gdzie złożyć reklamację
Przed zgloszeniem towaru do serwisu, konieczne jest uzyskanie informacji czy wadliwy towar posiada gwarancję w Autoryzowanych Serwisach.
Jeżeli produkt nie posiada gwarancji w Autoryzowanym Serwisie lub jest nienaprawialny, wówczas takie reklamacje rozwiązuje eD' system Polska.
Zgłaszanie towaru do serwisu odbywa sie poprzez eD SHOP. W celu zgłoszenia uszkodzonego produktu należy wypełnić formularz utworzenia numeru RMA. Po wygenerowaniu tego numeru wadliwy produkt zostaje odesłany na adres:
eD' sytem Polska Sp z o.o.
ul. Radzikowskiego 92
31-315 Kraków.
Odsyłane płyty MB, VGA powinny być w opakowaniach zastępczych, bez akcesoriów (nie dotyczy to produktów zgłaszanych w ramach DOA ).
Towar powinien być dobrze zabezpieczony aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.
Klient odsyła towar reklamowany na koszt własny, firma eD' system Polska Sp. z o.o. pokrywa pozostałe koszty, czyli przesyłka do serwisu i z serwisu bezpośrednio do klienta.
Należy pamiętać aby paczki były oznaczone nr RMA, w przeciwnym razie mogą nie zostać przyjęte bądź czas przyjmowania może zostać wydłużony. Jeżeli jest wysyłana większa ilość produktów jedną przesyłką, należy wszystkie nr RMA (bądź ilość sztuk w przesyłce) wypisać na paczce.
DOA reklamacje :
eD' system Polska Sp. z o.o. oferuje produkty objęte gwarancją DOA. Taka możliwość istnieje wówczas, gdy wada, usterka towaru zostanie ujawniona w określonym terminie od daty sprzedaży.
Dane gwarancji poniżej :
Firma | Opis |
---|---|
ACER |
7 dni (5 dni roboczych) od daty sprzedaży |
Asus MB, VGA |
7 dni (5 dni roboczych) od daty sprzedaży końcowemu użytkownikowi. W przypadku DOA zależne od vendora. |
ASUS Notebook |
Od 01.12.2010 tylko serwis |
Fujitsu-Siemens |
7 dni od daty zakupu |
GSM |
3 dni od sprzedaży klientowi końcowemu |
HP |
30 dni od daty zakupu (lub sprzedaży klientowi końcowemu, ale w ciągu max. 3 miesięcy od daty zakupu w eD’ system Poland). Podczas zgłaszania towaru do serwisu potrzebne jest podanie numeru autoryzacji DOA, który przydziela serwis HP |
INTEL |
30 dni od daty sprzedaży |
Konica Minolta |
Serwis tylko w eD’system Poland |
OKI |
Tylko serwis |
Packard Bell |
7 dni (5 dni roboczych) od daty sprzedaży |
Samsung |
3 dni od sprzedaży klientowi końcowemu lub 2 miesiące od zakupu |
Sony Vaio |
14 dni od daty sprzedaży klientowi końcowemu (należy przedstawić dowód sprzedaży klientowi końcowemu) |
Xerox |
Tylko serwis |