Jak i gdzie złożyć reklamację

Przed zgloszeniem towaru do serwisu, konieczne jest uzyskanie informacji czy wadliwy towar posiada gwarancję w Autoryzowanych Serwisach.

Jeżeli produkt nie posiada gwarancji w Autoryzowanym Serwisie lub jest nienaprawialny, wówczas takie reklamacje rozwiązuje eD' system Polska.

Zgłaszanie towaru do serwisu odbywa sie poprzez eD SHOP. W celu zgłoszenia uszkodzonego produktu należy wypełnić formularz utworzenia numeru RMA. Po wygenerowaniu tego numeru wadliwy produkt zostaje odesłany na adres:

eD' sytem Polska Sp z o.o.
ul. Radzikowskiego 92
31-315 Kraków.

Odsyłane płyty MB, VGA powinny być w opakowaniach zastępczych, bez akcesoriów (nie dotyczy to produktów zgłaszanych w ramach DOA ).

Towar powinien być dobrze zabezpieczony aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.

Klient odsyła towar reklamowany na koszt własny, firma eD' system Polska Sp. z o.o. pokrywa pozostałe koszty, czyli przesyłka do serwisu i z serwisu bezpośrednio do klienta.

Należy pamiętać aby paczki były oznaczone nr RMA, w przeciwnym razie mogą nie zostać przyjęte bądź czas przyjmowania może zostać wydłużony. Jeżeli jest wysyłana większa ilość produktów jedną przesyłką, należy wszystkie nr RMA (bądź ilość sztuk w przesyłce) wypisać na paczce.

DOA reklamacje :

eD' system Polska Sp. z o.o. oferuje produkty objęte gwarancją DOA. Taka możliwość istnieje wówczas, gdy wada, usterka towaru zostanie ujawniona w określonym terminie od daty sprzedaży.

Dane gwarancji poniżej :

Firma Opis
ACER

7 dni (5 dni roboczych) od daty sprzedaży

Asus MB, VGA

7 dni (5 dni roboczych) od daty sprzedaży końcowemu użytkownikowi. W przypadku DOA zależne od vendora.

ASUS Notebook

Od 01.12.2010 tylko serwis

Fujitsu-Siemens

7 dni od daty zakupu

GSM

3 dni od sprzedaży klientowi końcowemu

HP

30 dni od daty zakupu (lub sprzedaży klientowi końcowemu, ale w ciągu max. 3 miesięcy od daty zakupu w eD’ system Poland). Podczas zgłaszania towaru do serwisu potrzebne jest podanie numeru autoryzacji DOA, który przydziela serwis HP

INTEL

30 dni od daty sprzedaży

Konica Minolta

Serwis tylko w eD’system Poland

OKI

Tylko serwis

Packard Bell

7 dni (5 dni roboczych) od daty sprzedaży

Samsung

3 dni od sprzedaży klientowi końcowemu lub 2 miesiące od zakupu

Sony Vaio

14 dni od daty sprzedaży klientowi końcowemu (należy przedstawić dowód sprzedaży klientowi końcowemu)

Xerox

Tylko serwis